Pendaftaran Pelajar Baru Ke Kolej Ke-9 Universiti Malaya

Live Update: 4 Jul ’10, 9.21pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

sempat aku hantar adik aku nak register kat um pagi ni
ramai giler manusia, sampai jam kat front gate um hehe
apa2 pun pendaftaran berjalan lancar je alhamdulillah
dekat je univ adik aku ngan bangsar dan pusat bdr dsara ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Pendaftaran Pelajar Baru Ke Kolej Ke-9 Universiti Malaya

  1. owh. ok. (ok tak komen macam ni?)

    Reply

    KNizam Reply:

    tmu : haha awat pendek giler2 tuh eh hehe 🙂

    Reply

  2. all the best untuk adik knizam 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : takkan sokongan moral je kot. hehe 🙂

    Reply

  3. bagus la tu masuk UM…
    terer2 la adik beradik ko ek..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe rezeki masing2 la kan hehe 🙂

    Reply

  4. u cuti lama ke dah MMG tak balik islamabad dah…^looking fwd cerita2 dr isb^

    Reply

    KNizam Reply:

    izzah : dah balik ISB pun rabu lepas. hehe 🙂

    Reply

  5. aik tak jumpa pun smalam..kalau jumpa boleh buat reunion hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    zamz : piraaahhhhh haha 🙂

    Reply

  6. zaman blajar kat universti dunia paling best..

    Reply

    KNizam Reply:

    azam : tu la kan.s ekali seumur hidup je tu kan hehe 🙂

    Reply

  7. sokongan moral je mampu..hehe..abgnyer ini mampu memberi segala sokongan kan..hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : hehe takpe janji sokong je hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge