Pemandangan Yang Cantik Dalam Faisal Masjid Islamabad

Live Update: 21 May ’10, 4.02pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

Ni la dia masjid tempat aku selalu solat jumaat, kekadang solat fardhu
yang lain
cantik hiasan dalam masjid ni
bentuk khemah gitu
warna pun ala2 merilekskan je kan
antara masjid yang aku paling suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Pemandangan Yang Cantik Dalam Faisal Masjid Islamabad

  1. cantik bro

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : susah woooo nak amik gambar dalam masjid ni hehe 🙂

    Reply

  2. cantik dan mesti senibina dia lain dari kita

    Reply

    KNizam Reply:

    syafrizal : yep lain design dia takde yg sama kat dunia ni kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge