Pemandangan Matahari Terbenam Islamabad

Live Update: 6 Feb ’10, 11.34pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Inilah kali pertama aku ambil gambar pemandangan matahari terbenam di bumi islamabad. Entah bagaimana, suasana pada petang itu macam mengundang jari jemari untuk menggunakan telfon bimbit nokia e71 merakamkan detik2 indah ini. Biasanya aku hanya membiarkan sahaja pemandangan sebegini berlalu. Tapi entah kenapa hati terdetik untuk merakamkannya. Dulu di malaysia memang selalu aku mengambil gambar matahari terbenam. Di islamabad agak susah untuk menikmati pemandangan ini kerana langit sentiasa kelabu dek musim dingin yang berdebu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Pemandangan Matahari Terbenam Islamabad

  1. Langit nampak cerah..mcm kat Msia..tapi keseluruhannya gambar tak ceria…seolah2 dlm kemuraman..

    Reply

    KNizam Reply:

    meria : yep mmg langit selalu kelabu la kat sini. hehe 🙂

    Reply

  2. aq mencari sesuatu(pemandangan)yang indah dari biasa………….

    Reply

    KNizam Reply:

    matahari : ni pun dah cun woooooo hehe 🙂

    Reply

  3. tengku zarif

    cantiknya.Indah dan mendamaikan.Hilang rasa mengantuk jika melihat pemandangan seindah ini.

    Reply

    KNizam Reply:

    zarif : hehe memang lawa kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge