Pelbagai Kurma di Raja Bazaar Pindi

Live Update: 31 Jan ’10, 1.22pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Banyak gak la aku nampak gerai yang jual kurma neh
Macam dah lama plak x makan kurma kan, hehe
So apa lagi, belasah la beli kurma 2 bungkus
Macam2 jenis kurma ada, daripada jenis rotab bam sampailah ke kurma biasa
Aku cuba tanya ada ke idak kurma fresh yang rasa mcm epal tu
Takdelah la plak kali neh kan. Hehe
Mungkin lain kali la nak datang balik nak makan kurma fresh
Kat site kat sukkur pun ada gak pokok kurma fresh hehe
Ni yg lagi semangat nak puasa sunat kan sebab dah ada buah kurma nak berbuka puasa hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Pelbagai Kurma di Raja Bazaar Pindi

  1. Pingback: Tweets that mention Pelbagai Kurma di Raja Bazaar Pindi — KNizam Artwerk -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.