Pelbagai Jenis Biskut dan Roti | Gourmet Bakery, Jinnah Super F7 | Islamabad, Pakistan

Live Update: 7 Nov ’10, 5.03pm PKT PST | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

kedai roti gourmet ni kan aku perasan terbakar hari tuh
so ni semua depa display kat luar kedai depa je
x lama lagi siaplah kot kedai baru depa ni rasanya
masa aku singgah aku nak beli roti je ni sebenarnya
nak bagi itik2 kat rawal lake lah petang ni masa jog nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Pelbagai Jenis Biskut dan Roti | Gourmet Bakery, Jinnah Super F7 | Islamabad, Pakistan

  1. Huh, ikan pun dpt roti gourmet…suker ikan tu

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge