Pehal Jalan Raja Laut Tak Bergerak Ni

Haha sempat aku melencong ke jalan raja laut tadi
Ingat nak singgah ke jalan tar
Tapi nampak mcm nak hujan lebat giler la plak kat kl neh
Maunyer aku akan terkandas nanti neh. Hehe
Kalau tak jam last minute neh mmg x sah la kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 responses to “Pehal Jalan Raja Laut Tak Bergerak Ni

  1. tu la ko, ngular ke situ lagi. orang yg waras takkan lalu jalan raja laut on normal days, lagi2 end of ramadhan hahaha

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : haha mmg silap besar la semalam. ended up aku berbuka ngan keropok lekor adjer. haha πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  2. sempat tak buka kat umah???..
    ntah2 dalam kereta jew….
    korek hidung r jawabnya…huhuhuhuh

    Reply

    KNizam Reply:

    kentank : haha ada keropok tau πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  3. maza tak sempat balik rumah.. kantul kat pejabat sampai jam 9.00 mlm.. aduhaii.. tak pasal2 berbuka puasa kat kedai india.. aduhaiii kanzz..

    KL memang basah beb!…lencun..

    Reply

    KNizam Reply:

    maza : tu la kan. hujan lebat giler ah semalam kan. hehe πŸ™‚

    Reply

  4. haha… patut la macam nampak bro jer tadi. aku pon tersangkut kat situ gak hari ni.. adoi ai.. men-sirap sungguh la jalan hari nih…

    sempena hari raya yang bakal tiba.. aku nak ucapkan selamat hari
    raya aidilfitri.. mintak ampon dan maap jika ada terkasar bahasa,
    tersalah komen.. termiss entri dan sebagainya. kalau balik kampung
    sampaikan salam pada kedua ayah dan bonda serta keluarga.
    selamat menghabiskan ibadah puasa dan salam mesra.
    semoga perjalanan hidup diberkati Allah.. amin~

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : hehe sempat ko merempit ke sana ek. hehe πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  5. hehe apsal tak singgah sogo depan tu shopping..kih3..camat ari raya..

    Reply

    KNizam Reply:

    qiilans : hehe lepas raya la aku pergi nanti. hehe πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  6. HOHOHOH
    jam kat KL mmg terbaek !

    * nk shpping kat jln tar? pheww x smpat g hri tu

    Reply

    KNizam Reply:

    yeir : hehe tu la kan. kalau tak jam bukan kl la namanya kan. hehe πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  7. Andai jari tak dapat bersentuh,
    tangan tak dapat bersalam,
    hendaknya batin kita tetap bertaut,
    Minal aidin wal faizin,
    Mohon maaf lahir dan batin

    Selamat Menyambut Aidilfitri 1430H untuk knizam & keluarga – Semoga Allah memberkati setiap perjalanan hidup kita. Maafkan segala kekhilafan Kak Jie yang ada, yang zahir atau yang batin, yang sengaja atau yang tidak, baik yang tersurat apatah lagi yang tersirat…

    Reply

    KNizam Reply:

    kujie : hehe samalah kita ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  8. gila la,sanggup ko masuk kl time2 mcm tu? perghhhhh.

    Reply

    KNizam Reply:

    blowie : hehe biaslaah aku last minute kan. hehe πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  9. Salams Eid Al Mubarak. Semoga bertemu lagi di Ramadhan tahun depan.

    Reply

    KNizam Reply:

    kerel : hehe thanks ya πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  10. ko tak balik kpg bro?

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : balik lepas sahur esok pepagi πŸ™‚

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin πŸ™‚

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.