Peach, Grapefruit & Apples

Live Update: 17 Jul ’10, 2.27pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

perghhhhhh first time aku taip blog title pendek giler kan
kali ni mari kita belasah buah ni duly
mlm karang dah nak belasah mee bandung plak kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Peach, Grapefruit & Apples

  1. samalah…gambar peach, plum berkotak2 kak jie dapat juga..
    gambar sajalah…dari Algeria
    hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : hehe saya dah puas makan semua ni. bagus la kat sini sebab fruits dia semua seasonal. kalau terlepas jawabnyer kena tunggu tahun depan la hehe 🙂

    Reply

  2. wahh sedapnyer,hehehe teringin nak makan buah ni

    Reply

    KNizam Reply:

    wazy : hehe buah ni semua ditanam di pakistan ya hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge