Peach Flowers In Full Bloom | Bhurban Village, Bhurban | Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan

Perghhhhhh tak pernah rasanya dapat tengok bunga yang ala-ala Sakura ni kan. Ni bukan di Jepun, bukan juga di Korea. Tapi di Pakistan! Inilah dia pokok buah peach yang tengah rancak berbunga warna merah jambu. Memang seperti sakura lagaknya kan. Kat Utara Pakistan lagilah berlambak pokok bunga macam ni. Sekarang tengah kemuncak musim bunga. Bunga pokok apricot pun dah gugur ke bumi. Sekarang giliran bunga peach dan ceri. Lagi 2 minggu giliran pokok epal pula untuk berbunga!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Peach Flowers In Full Bloom | Bhurban Village, Bhurban | Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.