“Pakistan-The Road to Shangri-La” – Sebuah Dokumentari Oleh David Adam Films Yang Hebat!

masa aku check pasal cuti2 pakistan terjumpa vclip neh

hebat siot short film neh ok

memang hebat sebab memaparkan tempat paling lawa kat pakistan neh

memang lawa giler sampai aku rasa mcm nak pergi esok adjer. haha

siap ada shangri-la lagi ok. neh yang aku rasa cam best dok kat sini dowh

haha siap la kalau dah aman sket nanti aku singgah la kat sana nanti

memang lawa sebab diaorang ada salji, sungai semua kaler biru adjer ok.

kalau korang tak percaya silalah click kat gambar sini atau gambar sini

memang best giler dowh. memang ternanga aku tengok keindahan alam yang mcm neh ok

– – – – –

kat bawah version full ok. mesti wajib layan

tunggu la aku sampai sana nanti, haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to ““Pakistan-The Road to Shangri-La” – Sebuah Dokumentari Oleh David Adam Films Yang Hebat!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.