Online at Silk Lounge KLIA KUL-BKK-ISB

Live Update: 18 Dec ’09, 9.13am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aisey kejap je masa berlalu kan, x sempat nak jumpa semua orang pun
Sedar2 adjer dah nak balik ke islamabad hari neh
Aku dah ada kat thai silk lounge
Mcm biasa kalau nak blah malaysia neh mmg x de mood nak makan pun
Hidanglah mcm mana sedap pun hehe
Seb baik ada access to internet boleh tweeting kejap kat lounge neh kan. Hehe
Jumpa lagi tahun depan Malaysia !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Online at Silk Lounge KLIA KUL-BKK-ISB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.