Official Cupcakes for GE 2008 ?

stumbled upon this cool cupcakes for GE 2008 !

heheeheh cute2 je kan. hahaha 🙂

from this flickR website 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Official Cupcakes for GE 2008 ?

  1. Cute…comel…itik gembo-gembo…
    Dap punya bulat tu macam buat pakai marker Artline 200 yang tak permanent ke?

    zaki’s last blog post..3 Days 2 Nights in Melaka?

    Reply

  2. zaki : hehe mmg pakai marker rasanya tuh. tapi yang boleh dimakan la kan. hehe 🙂

    Reply

  3. cute…nya, tapi jangan tertipu! di buat bukan pakai marker tapi……….pakai….. tanah liat.

    Reply

  4. wah..hah..hah…hah….
    cute..cute…

    Reply

  5. yang PAS punya paling senang buat. keke.

    Affuan’s last blog post..Berblog tanpa tujuan

    Reply

  6. i pon nak buat parti baru la… party tupperware huhu

    kawaii_desu’s last blog post..Tumbangnya Sebuah Kerajaan

    Reply

  7. i sutuju kita buat parti baru….. baru gerek……

    Reply

  8. noni : oh ye ke. hehe 🙂

    rohaizad : hehehe nak beli satu ke ek 🙂

    affuan : dah bulat je senang je. haha

    kawaii : buatlah kat putrajaya tuh. haha

    noni : hehehe apa lagi presiden! haha 🙂

    Reply

  9. noni pon setuju haha 🙂

    kawaii_desu’s last blog post..Announcing the New Cabinet

    Reply

  10. he he.. cute la.. ya la yg roket tu kurang jadi sikit..

    kalau suruh aku makan yg mana satu, aku nak makan yg dacing tu… yg lain aku simpan masuk prem… 😉

    strozze’s last blog post..Pilihanraya Umum (PRU) 2008

    Reply

  11. strozze : hahaha ko mmg pelahap la. haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge