Ni Sapa La Punya Projek Ni Kan

Betul2 sakit mata memandang la kan
Anak sapa la punya project ni kan.
Sungguh hampeh membiarkan projek rakyat mcm ni terbengkalai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Ni Sapa La Punya Projek Ni Kan

  1. bahaya sungguh ar mende macam ni.
    kalau roboh kan dah jadi satu hal.
    masalah negara ar~

    Reply

  2. masalah pemaju gini la. suka lambat2 siapkan sesuatu projek. kalau kawasan tu tak digunakan oleh orang awam takpe la. ni jadi laluan setiap hari. adeh laa…

    Reply

  3. betul menyakitkan mata dan hati ngk keadaan bangunan macam ini. dah lah untuk kegunaan awam…

    Reply

  4. lame dah..cam syiaaalll jer diorang biar camni..tak roboh ke railway lrt tuh???

    Reply

  5. Nak roboh?? Bukan senang woo..
    Ni la masalah kalau buat projek mega..

    Reply

  6. Duit dah masuk kocek, projek pun terbegkalai lar! :p

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.