Nasi Goreng, Satay Ayam & Telur Goreng

Hehe ada hikmah jugak la kan aku pindah hotel neh
Sekali check menu ada plak nasi goreng. Ada sekali sate ayam ngan telur goreng tuh yg power tuh kan
Haha sekali aku discover yang gm hotel neh org malaysia
No wonder ada menu nasi goreng kan. Hehe
Melantak nasi goreng la aku malam tadi
Nasi ada sket kureng tapi satay ayam mmg best wooooooo
Kuah satay mmg sebijik mcm kat malaysia, walaupun x de sambal kan
Satay dia ayam seketul bagak2 la plak. Hehe apa2 pun ko hengat senang ke nak makan satay kat bumi islamabad ni ok. HehE
Serius mmg bersyukur siot dapat makan makanan malaysia kat hotel neh kan. Mmg terasa kelainannya
Kalau sebelum ni tekak asyik telan roti je kan. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Nasi Goreng, Satay Ayam & Telur Goreng

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.