Nampak Sedap Je Jus Delima Merah Tu Kan? | Bakra Mandi, Near Sabzi Mandi I10 | Islamabad, Pakistan

Live Update: 6 Nov ’11, 11.36pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

tudiaa naaa nampak tempting giler ah jus buah delima tu eh
mmg terasa nak beli, pastu terus hirup je masa tgh panas ni
tapi bila memikirkan hygiene dan xde masa nak layan perut
so dibatalkan saja lah keinginan nak meneguk jus delima ni
teringat2 masa kes kena diarrhea yg teruk tahun 2009 dulu
masa tuh dah xleh tahan lagi dah terus teguk air tebu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Nampak Sedap Je Jus Delima Merah Tu Kan? | Bakra Mandi, Near Sabzi Mandi I10 | Islamabad, Pakistan

  1. bawa le balik anak delima ni.. leh tanam kat rumah

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : mana boleh bawak balik tumbuhan woooo hehe 🙂

    Reply

  2. fuh…ais pun slumber je letak atas bekas macam tu…elok la tak minum. kalau sakit menyesal pulak kemudian hari…

    Reply

    KNizam Reply:

    hazmin : tu yg tak berani nak minum tuh hehe 🙂

    Reply

  3. dah dua tahun lebih…. takkan perut masih sensitif kut… hihi…

    Reply

    KNizam Reply:

    aishah : sensitip lagi woooo, dah perut msia kan hehe 🙂

    Reply

  4. salam..sy aziz..inginkan jus delima asli dari turki,boleh dapatkan dengan sy 0199311274.rm140-750ml.terus jd ahli.tq

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge