Nampak Macam Buah Badam, Entah Betul Entah Idak | Rajah Bazaar, Rawalpindi

Live Update: 2 Sep ’10, 12.11pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

aku snap dried fruits ni tapi aku lupa siot nama dia
nampak dah macam buah badam or almond london
tapi yg belum kopek lagi la kan, best wooo roasted nyer
mmg enak dimakan begitu saja sambil dok depan tv hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Nampak Macam Buah Badam, Entah Betul Entah Idak | Rajah Bazaar, Rawalpindi

  1. macam buah kacang brazil

    Reply

    KNizam Reply:

    syafiq : hehe best wooooooo rasa rangup je hehe 🙂

    Reply

  2. almond london tu dah jadi biskut
    kalau badam nama dia almond je kot

    hehehe….london tu dtg dari cokelat yg disiram padahal koko dari sabak bernak je..kehkeh

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : sedap ngadap almond belum kopek ni tau. sambil nengok tv sekali mcm makan kuaci la plak kan hehe 🙂

    Reply

  3. Itu buah walnut!

    Reply

    KNizam Reply:

    doc : hehe saja je tanya tadi. hehe 🙂

    Reply

  4. ahah ini Walnut.. kalo nak kopek, lemparkan kat dinding! tu pasal namanya Walnut..LOL (kidding je!)

    Reply

    KNizam Reply:

    wana : whoa! logic2 hahahahaha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge