Nak Kena Tukar Duit Raya Lagi Dowh

Haha duit raya utk bebudak dah habis la plak. Kena pergi bank kat jaain neh. Hehe
Sekali ramai giler manusia daaaaa. Pasar pun ramai giler orang. Aku nak beli mee kuning adjer. Hehe
Sampul raya pun dah habis. Bagi duit tak payah sampul raya la kali neh kan, hehe
Tak perasan plak aku parking kat jasin neh pakai kupon eh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “Nak Kena Tukar Duit Raya Lagi Dowh

  1. Parking kat Jasin memang pakai kupon..
    Bayar cepat dpt diskaun..
    Lambat bayo nanti bawa mahkamah…

    Reply

  2. duit raya untuk aku tade ke? hehe

    Reply

  3. ada lagi kat jasin?meh aku nak datang kg ko..
    nak duet rayeee..haha

    Reply

  4. bagi peta rumah En KNizam…nak dtg beraya…tak minum tak makan n tak ada sampul duit pun tak pa..janji dapat duit raya…klu boleh biarlah dapat kaler hijau ye..klu merah lagi cool…

    Reply

  5. samelah, duit raya dah habissssssssssssssss, pagi raya dah beratur kat luar rumah, ade yang siap cakap tak nak makan kuih, nak duit raya aje . .

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.