Nak Cari Minyak Tanah Kat Pasar Jasin

Hehe pepagi lagi dah keluar rumah nak cari minyak tanah
Persiapan untuk malam 7 likur nanti. Lagi sekali aku balik senang la x payah beli minyak tanah lagi kan
Ni kat kedai ah pek dalam pasar jasin
Giler pack kedai neh. Ah Pek ni je la yg tahu susunan kedai dia kan. Hehe
Memang segala benda ada dalam kedai dia neh
Minyak tanah mcm dah naik harga la plak sekarang kan. Mcm dah mahal sket
Ke memang harga minyak tanah akan sentiasa naik bila nak raya eh?
Banyak plak jajan kat kedai neh. Semua jenis jajan ada kat sini
Kebanyakkan jajan neh sama je masa aku kecik dulu. Muruku ikan dengan biskut kelapa pun ada lagi dowh. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Nak Cari Minyak Tanah Kat Pasar Jasin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.