Nak Cari Minyak Tanah Kat Pasar Jasin

Hehe pepagi lagi dah keluar rumah nak cari minyak tanah
Persiapan untuk malam 7 likur nanti. Lagi sekali aku balik senang la x payah beli minyak tanah lagi kan
Ni kat kedai ah pek dalam pasar jasin
Giler pack kedai neh. Ah Pek ni je la yg tahu susunan kedai dia kan. Hehe
Memang segala benda ada dalam kedai dia neh
Minyak tanah mcm dah naik harga la plak sekarang kan. Mcm dah mahal sket
Ke memang harga minyak tanah akan sentiasa naik bila nak raya eh?
Banyak plak jajan kat kedai neh. Semua jenis jajan ada kat sini
Kebanyakkan jajan neh sama je masa aku kecik dulu. Muruku ikan dengan biskut kelapa pun ada lagi dowh. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Nak Cari Minyak Tanah Kat Pasar Jasin

  1. alamak…jelesnye live blogging…
    niat di hati nk ber live blogging jugak.. tp ntah mana silap, x menjadi pon…

    🙁

    Reply

    KNizam Reply:

    azah : hehe dah baca turtorial ke eh ? hehe 🙂

    Reply

  2. wah semakin terasa kemeriahan ramadhan dan syawal. dulu klu kat kampung memang suasana seperti ini yang berlaku pada musim sebegini.

    seronok!

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe tuh la kan. by the time aku balik sekali lagi dah kena pasang pelita dah. best nyer raya! hehe 🙂

    Reply

  3. hoho..pasar jasin !!
    rindu pasar ni!

    Reply

    KNizam Reply:

    mrroll : hehe pasar neh la tempat aku beli sayur kalau aku ada kat kg. hehe 🙂

    Reply

  4. Aku pun tak tahu kat mana pasar Ah Pek ni..
    Nampak sgt jarang ke pasar.

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : ala dalam pasar neh ada satu je kedai runcit. semua ada dowh dalam kedai runcit neh ok. hehe 🙂

    Reply

  5. Dulu klu blik kuale masa raya mesti terang berderang dgn panjut ni… Tapi skang xleh pasang dah sbb besok paginya semua hilang org curi… Benci betul…

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : yep dulu kat kuala ada pesta panjut kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge