Musim Menuai Gandum Datang Lagi | Ladang Gandum Golra Sharif, Islamabad | Wilayah Punjab, Pakistan

Live Update: 30 Apr ’11, 6.04pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

ni la saat2 yang ditunggu2 sekian lama wooooo. tahun lepas aku sempat tangkap gambar ladang gandum yang masih hijau. tapi gagal tangkap gambar ladang gandum yang menguning macam ni.

so tahun ni memang nak lepas gian la bergambar puas2 di ladang gandum golra sharif ni kan. siap bawak balik gandum nak buat hiasan kat rumah lagi. memang depa ni tuai gandum dengan tangan secara manual tanpa mesin. makanan ruji rakyat pakistan ni, bekalan untuk depa makan roti setiap hari tanpa gagal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Musim Menuai Gandum Datang Lagi | Ladang Gandum Golra Sharif, Islamabad | Wilayah Punjab, Pakistan

  1. memang cantiklah bro..
    bukan semua yang berkesempatan begini..

    Reply

  2. cik abg dulu tu balik bawa setangkai gandum jugak…hihihi

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge