Murtabak Mmg Terbaek la Buka Puasa kan !

Hehe hari neh jugak aku malas la nak beli kueh
Nak beli yang selain kueh plak la
Nak belasah murtabak la berbuka hari neh
Sapa la yang cipta murtabak kan
Memang terbaek la untuk juadah berbuka puasa kan
Paling best kalau baru je lepas masak, makan panas2 perghhhhhhh best siot
Confirm sapa yang baca neh akan beli murtabak buka puasa esok kan. Hehe
Selamat berbuka !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “Murtabak Mmg Terbaek la Buka Puasa kan !

  1. meh mai jasin beli kebab aku
    haha

    Reply

    KNizam Reply:

    loq : perghhhhh bestnyer kebab. amik la gambar gerai ko. nanti aku singgah hehe 🙂

    Reply

  2. hoho..taon ni pasar ramadhan kt ne loq?

    Reply

    KNizam Reply:

    mrroll : kat jasin la tuh kot. hehe 🙂

    Reply

  3. murtabak dah common sgt laa…
    apakate kite try sesuatu yg laen…

    erm…ko rase ape yg lain?

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : hehe murtabak la best. takde tandingan wooooo hehe 🙂

    Reply

  4. hahaa… murtabak jawa my favorite… hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    adry : hehe aku pernah melantak murtabak singapore rm8. bagak giler ah. hehe 🙂

    Reply

  5. bulan poser kalau tadek mertabak memang tak sah.
    kalau tak bulan puaser.. tak tau plak kenapa
    tak teringin nak mertabak kan~

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : hehe tuh la kan. biasa ada jugak masa kat pasar malam. tak teringin pun nak beli. hehe 🙂

    Reply

  6. kat jasin la

    Reply

    KNizam Reply:

    loq : bazaar ramadhan kat jasin kat stesen bas kan. hehe 🙂

    Reply

  7. Ni yang buat aku nak cari murtabak petang ni nih..

    Reply

    KNizam Reply:

    nueman : haha aku dah agak dah mesti ramai nak cari neh. hehe 🙂

    Reply

  8. faveret aku!

    paling best murtabak majidee he3 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : perghhhhhh aku biasa pekena kat tebrau tuh. rm8 satu. kenyang giler ah. hehe 🙂

    Reply

  9. Aduh, aku belum merasa murtabak lagi Ramadhan ni.. kena cari nih! Meleleh siot… haha!

    😀

    Reply

    KNizam Reply:

    mudin : haha carik jangan tak carik ok. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.