Murraya 2 Setia Alam Dah Siap Dowh

Hehe aku pergi ke setia alam lagi tadi
Rasa rindu la plak nak tengok rumah aku neh. Hehe dah siap dah.
Aku estimate akan dapat kunci dalam bulan 10 neh
Memang x sabar2 la nak amik kunci kan
Mmg teruja dowh bila nak dapat rumah sendiri neh kan
Aku takut tak sempat adjer amik kunci, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “Murraya 2 Setia Alam Dah Siap Dowh

  1. anak bini ikot skali tak? hihi

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : anak kucen ikut gak. haha 🙂

    Reply

  2. Lor knapa tak sempat ambik kunci plak… Btw chantek la rumah ni…

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : hehe ada la sebabnya ok. hehe 🙂

    Reply

  3. tu la pasal. i was wondering about the same thing…

    insha allah sempat!

    ps. cantik your house!!!

    Reply

    KNizam Reply:

    nono : hehe harap2 la kan. hehe 🙂 thanks 🙂

    Reply

  4. Congrats dude, why dont you post the interior’s photos….

    Reply

    KNizam Reply:

    mojaro : heeh have yet to get the key. hehe 🙂

    Reply

  5. wow… memang lawa..
    selesa betoi la. erm.. nanti dah siap
    bleh la snap ruang dalam rumah plak ye.

    bulan 10 eh? tak lame dah la.

    P/S: aku plak bile nak ade umah sendiri agaknye ni.
    hehehe~

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : hehe rumah kosong lagi la. banyak kena belanja ni. hehe 🙂

    Reply

  6. Tak sempat siap sebelum kenduri ker? Hehehe…

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : hehe no la 🙂

    Reply

  7. harga rumah situ naik bnyk dak?

    Reply

    KNizam Reply:

    zaki : banyak gak la naik. hehe dalam 50%. tuh belum siap lagi tuh. hehe 🙂

    Reply

  8. Perhhh..Sempoinya. Ada lagi tak linkhouse mcm ngko punye still on sale skrg?

    Reply

    KNizam Reply:

    zaki : hehe berlambak2 lagi sebenarnya. so far baru ada 3 precint. lepas neh ada 15 lagi precint. hehe 🙂

    Reply

  9. sewa @ milikan spnuhnya? berapa ribu bang?

    Reply

    KNizam Reply:

    jhafiz : hah? x paham la soalan ni

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge