Minum Chai Atas Kerusi dan Charpoi atau Katil Di Atas Air Sungai Daripada Salji Yang Mencair

Live Update: 26 May ’10, 9.04am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

Ni la dia katil tempat aku melepak nak minum chai
cool giler kan, mmg back to nature lah rasanya
dah la air kat kaki katil tu sejuk giler ok
mana tak sejuk air salji yang tengah cair kat atas gunung wooooooo
apa2 pun pengalaman minum chai atau teh susu panas mmg bestlah kat sini
dengan suasana alam sekitar yang sungguh nyaman giler ok hehe
gua akan datang lagi la kat tempat ni suatu hari nanti hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 responses to “Minum Chai Atas Kerusi dan Charpoi atau Katil Di Atas Air Sungai Daripada Salji Yang Mencair

  1. chai yg ok ler coz bro tak kena cirit-birit…
    sgt kreatif btol lokasi nya…
    rasa tenang plak tgk air mengalir tu…

    Reply

    KNizam Reply:

    ejam : haha kalau cirits pakistan lain sket tau. mmg real cirits haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  2. bestnyer……….

    Reply

    KNizam Reply:

    eida : hehe best giler siot hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  3. ini ganas! haha.

    Reply

    KNizam Reply:

    xun : haha apa yg ganas tuh eh hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  4. Jom kita buat cam ni kat Sungai Klang. Ahakz..

    Reply

    KNizam Reply:

    imran : hehe sila2 nanti jemput minum teh tarik sekali ya hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  5. wow best beb ๐Ÿ˜€

    Reply

    KNizam Reply:

    tmu : mmg best woooo. kaki mmg tak leh masuk air sejuk giler dowh hehe ๐Ÿ˜‰

    Reply

  6. style gila minum atas salji mengalir..
    perghhhh mesti layan

    Reply

    KNizam Reply:

    syafrizal : hehe memang best giler. tapi sejuk woooo aku letak kaki dalam 5 minit je hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  7. oh tidak! sangat best!….haha

    Reply

    KNizam Reply:

    roslan : haha kalau pekena cucur udang ngan teh tarik best woooo kat sini ok hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  8. tak hanyut ke? hohohohoho..balik nanti blh la hang buat kat mesia satu…hehhee…

    Reply

    KNizam Reply:

    syin : hehe takkan hanyut punyalah. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  9. Kalau ada kat Mesia mesti kaki penuh ngan sampah sarap tersangkut… hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    bgk : haha logik2 tuh hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  10. KNizam,
    bestnya dapat buat xtvt camtu… must be relaxing sangat, kan??

    Reply

    KNizam Reply:

    buzzy : haah mmg sejuk je kat kaki ni kan. best je minum teh sambil main2 air hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  11. Hmmm… boleh la buat cenggini kalau pegi berkelah kat Sungai Tekala nanti….

    Reply

    KNizam Reply:

    kisah : buat jangan tak buat. tapi x leh lawan kesejukan air salji cair kat sini la kan. ehhe ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge