Merak Kayangan Singgah ke Sakura Blossom | PC Hotel, Bhurban | Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan

Live Update: 1 Apr ’12, 9.42pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

Tak tahu plak yang kat PC Bhurban ni ada burung merak selama ni. Dulu masa stay kat sini takde la pulak depa lepaskan burung2 merak ni kat taman. Burung merak ni nampak je macam jinak tapi kalau hulur tangan, terus nak mematuk macam angsa hehe. Perasan jugak merak ni siap ke pintu bilik hotel sekali. Cantik bulu dia kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Merak Kayangan Singgah ke Sakura Blossom | PC Hotel, Bhurban | Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan

  1. Kalau saya jumpa merak ni, confirm saya tak pegi dekat. Kalau spesis angsa yang suka patuk, memang saya takut. hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    ijan : saya mmg dah kena patuk pun hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge