Merahnyer Mak Ngah

Live Update: 11 May ’10, 7.23pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia tajuk blog post yg paling pendek pernah aku taip
tapi rasanya ada lagi pendek kot, ermmm ntahlah
apa2 pun mmg warna merah sinonim dgn sirap dsn mak ngah
aku pun tak pasti siapakah yg mendahului perkara ini
apsal plak kalau sebut merah mesti nak kena kaitkan dhn mak ngah kam
kalau tak silap aku dulu mmg ada iklan pasal ni kan
punyalah kuat penangan iklan sampaikan boleh jadi bahan bicara
selamanya kan
cuma satu je la, sini xde la jual air sirap merah sekali dgn limau
atau dikenali juga dengan sirap limau kan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Merahnyer Mak Ngah

  1. tu air ape?

    p/s komen yg pendek juga 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : hehe air sirap la k jie. hehe 🙂

    Reply

  2. merah menyala oh jantungku..(nyanyi lagu kru plak)..hehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : haha fanatik kru ni ek hehe 🙂

    Reply

  3. Mmg best minum ais musim panas ni. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    eriza : yeppppp sejuk je kan musim2 panas ni hehe 🙂

    Reply

  4. k jie : hehe air sirap la k jie. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge