Men’s World Hockey Olympic Qualifier 2008 at Kakamigahara, Japan

hope that malaysia team manage to reserve a ticket to the

olympic 2008 at beijing this coming 08.08.08 !

good luck to malaysia team !

you can click at the image above to get the latest results direct from kakamigahara !

thanks to world hockey !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 responses to “Men’s World Hockey Olympic Qualifier 2008 at Kakamigahara, Japan

  1. Nampaknya memang sukar untuk ke Olimpik..
    Berjayakah team kita mengalahkan Jerman untuk mendapat satu lagi slot ??

    zool’s last blog post..Ternak Cacing ??

    Reply

  2. zool : tu la pasal. menang je ngan germany. ke beijinglah kita. hehe 🙂

    Reply

  3. insyaallah boleh,,,malaysia kan boleh..!!! heh..

    genie’s last blog post..Why do women..

    Reply

  4. Bro, khamis ni lah malaysia lawan german?? match penentuan la ni? german tu strong ka?

    kawaii_desu’s last blog post..I’m going nuts!!!

    Reply

  5. genie : hehe malaysiaaaaaa bollleehhh ! haha 🙂

    kawaii : dah kalah pun tadi ngan germany. huhu 🙂

    Reply

  6. tak apa, jangan berputus asa kan ada migthy duck mungkin satu hari nanti kita akan ke olimpik…. berdoalah

    Reply

  7. noni : kita dah pernah ke olimpik la. except athens 2004 je. haha 🙂

    Reply

  8. german menang ngan m’sia 3-0

    mmuurrllyy’s last blog post..How will Malaysian Indian Millionaires will help Indians

    Reply

  9. mmuurrlyy : tu la pasal. dah susah la plak nak rebut 1 tempat tuh kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge