Mendengar Bayan di Faisal Masjid

Live Update: 25 Dec ’09, 1.10pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Kat sini khutbah dalam bahasa arab, mmg khatib sebut laju giler
Sebelum solat jumaat ada bayan. Mcm tazkirah la kan
Tapi dalam bahasa urdulah, satu mende pun aku x paham hehe
Bayan neh biasanya dalam 1 jam sebelum solat jumaat
Aku biasanya solat jumaat kat faisal masjid neh, sini azan dalam kul 1 30pm
Lain masjid lain waktu azannya, mmg unik betul
So kalau korang terlepas solat jumaat kat satu2 masjid, boleh lah cari masjid yg belum azan lagi
Paling awal dalam 1230pm dan paling lewat kul 1430 pun ada ok. Hehe
Salam jumaat dari bumi islamabad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Mendengar Bayan di Faisal Masjid

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.