Membesar Bersama Kartun Lat | Bangsar, KL, Malaysia

Live Update: 15 Jun ’12, 4.03am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

Macam dah lama tak menatap kartun Lat ni kan. Mesti ramai yang bersetuju kalau penulis katakan yang ramai akan tersenyum mahupun tersengih sendirian tatkala menatak kartun-kartun Lat. Pernah baca Lat Kampung Boy? Kalau belum, andalah rakyat Malaysia paling rugi. Sila baca ya. Banyak nostalgia pasal Malaysia di dalamnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Membesar Bersama Kartun Lat | Bangsar, KL, Malaysia

  1. Betul, memang nostalgia. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    ijan : best kan kartun lat, lepas ni nak bawak isloo la hehe 🙂

    Reply

  2. Memang banyak kenangan kartun Lat ni. Dari kecik lagi aku dah layan.

    Reply

    KNizam Reply:

    syafrizal : tu la kan . best je bila tengok kartun2 dia kan hehe 🙂

    Reply

  3. kartun Lat memang menarik.. nostalgia amat

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : rugi plak aku x bawak buku lat ni ke isloo aritu hehe 🙂

    Reply

  4. Setakat pernah membelek beberapa helaian lukisan Lat sebelum ni, dapat rasa ada sesuatu yang menarik dengan kartun yang dilukis tu.

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : kartun dia memang mengimbau nostalgia kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge