Melepak Kat Rumput Sun Bathing

Live Update: 14 Jan ’10, 10.56am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aku perhatikan kat sini ramai gak la yg suka melepak kat atas2 rumput masa winter neh
Mungkin ni cara depa sun bathing la kot
Kalau korang perhatikan gambar tuh ada sorang mamat yg tengah berbaring ala2 enjoying the sun gitu kan
Aku belum pernah cuba lagi la kan, lepak sambil baring2 atas rumput tepi jalan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Melepak Kat Rumput Sun Bathing

  1. ingatkan en knizam yg sun bathing tadi.. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : haha harus la hitam legam nanti kan. hehe 🙂

    Reply

  2. salam…hehehe…mcm nie pun ada gak ke? kat ner ek?

    Reply

    KNizam Reply:

    yanmie : hehe hanya di pakistan ya 🙂

    Reply

  3. Lepas sun-bathing, kena buat scrub seluruh badan..dusty..

    Reply

    KNizam Reply:

    nohas : hehe depa pakai salwar khameez adjer sun bathing neh ok hehe 🙂

    Reply

  4. Kat depan halaman rumah kan boleh buat . . tersembunyik sikit

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : hehe panas wooooo hitam nanti haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge