Mee Goreng Basah Din Corner Jasin Melaka Memang Pedas & Kaw Giler

Live Update: 24 Apr ’10, 10.45pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

dah lama aku x merasa mee goreng basah din corner ni
sampai je jasin malam tadi terus adjer aku ngan adik aku singgah ke
din corner jasin
mmg nak belasah mee goreng basah yg sedap ni
cukop pedasnya dan cukop tasa dia
x percaya cubalah ke jasin ok hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Mee Goreng Basah Din Corner Jasin Melaka Memang Pedas & Kaw Giler

  1. wahh..menyelerakan..kena pg jasin camni nak merasa..address pls..heheh..
    eh tp cam rupa mee bandung la..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : hehe nanti saya bagi gps ya hehe 🙂

    Reply

  2. Tengok gambar pun dah nampak cam pedas =)

    Reply

    KNizam Reply:

    blinkky : mmg pedas wooooo hehe 🙂

    Reply

  3. basah gilerr,

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : hehe tu la nama dia mee goreng basah kan hehe 🙂

    Reply

  4. Wah ko memang gila ngan mee goreng basah ni ek..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : memang sedap woooooo ko kena cuba ok hehe 🙂

    Reply

  5. kalau nak gi leh contact.. lebih kurang 4-5 km je dari rumah

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : x sempat la zool. aku sampai dah malam jasin. then esok nyer ahad pepagi aku blah kl la hehe 🙂

    Reply

  6. fulamak…bestnya.

    Reply

    KNizam Reply:

    dins : hehe best woooo mmg mengancam la nengok mee neh kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge