Masjid Khanpur Yang Lama Dalam Dam

Live Update: 14 Feb ’10, 6.12pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Ni masjid khanpur yang lama, masa musim air banyak mmg sampai setengah je nampak masjid ni
Sekarang tengah musim kering so nampak full la masjid ni kan
Masjid ni terpaksa ditenggelamkan sebab nak memberi laluan pada pembinaan empangan khanpur
So adalah masjid khanpur yang baru dan penduduk ditempatkan di khanpur village yang baru
Besar giler siot masjid ni, compound dia lagi besar sebenarnya
Boleh nampak jelas dengan kesan2 runtuhan batu di keliling masjid ni ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Masjid Khanpur Yang Lama Dalam Dam

  1. lawa! sayang dah nak kena tengelam pulak. ish2

    Reply

    KNizam Reply:

    blue : hehe tu la kan. nak buat empangan besar tu hehe 🙂

    Reply

  2. Salam. Masjid ni tenggelam semua ke? bape lama tenggelam nih?

    Reply

    KNizam Reply:

    syed : masjid neh tenggelam separuh je sebab dia dok kat atas bukit ni tau hehe 🙂

    Reply

  3. blog ni trafiknya tingga la…mcm mana ek nak tingkatkan trafik blog? terimas..

    Reply

    KNizam Reply:

    syed : hehe thanks. keep on blogging sahaja ya. 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge