Masa Untuk Korban Lembu Dahulu

Live Update: 28 Nov ’09, 9.00pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Ok kita mulakan majlis korban dengan menyembelih lembu dulu
Kat sini ibadah korban sama je sebenarnya ngan kat malaysia
Cuma aku perasan kat malaysia biasanya kita letak kayu kat celah kaki lembu
Kat sini x letak kayu tuh, lembu pun rileks adjer tadi. hehe
Lain2 sama adjer. Cuma aku perasan pisau tukang sembelih mmg tajam giler
Nampak mcm pisau dapur adjer tapi sekali dia potong lembu neh, urat pun putus woooo
Selamba adjer dia putuskan kaki dengan pisau, tapi sentiasa asah la kan masa nak melapah tuh…..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.