Marie Digby Live in Kuala Lumpur this coming 14th May 2008 !

1st time aku dengar remake of umbrella acoustic version,

perghhh memang best siot.

memang sesuai ngan suara marie digby neh.

minah ni famous via youtube adjer. hehe 🙂

memang cool giler ! haha

aku tahu blogger nh memang minat giler ngan minah ni. hehe

sapa2 nak pegi tuh, pergilah. hehe aku x sempat lah kot.

siapa tak kenal minah ni click je kat sini ok

hah ! kat bawah ni lah marie digby ok

kat bawah ni bukan dia. tapi mandy moore ok

yang kat bawah ni lagilah bukan dia. haha !

kat bawah ni marie digby balik. hehe saksikanlah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Marie Digby Live in Kuala Lumpur this coming 14th May 2008 !

  1. dia sgt cun..
    dia sgt kool..
    dia pandai main gitar..
    dia Marie Digby..

    hehe.. mahu pergi, tp duk penang..

    Mohd Ismail’s last blog post..Riang Ria Perodua Nautica

    Reply

  2. ismail : hehe best siot remake tuh kan. haha 🙂

    Reply

  3. aku pasti pergi!

    NoktahHitam’s last blog post..Al-Fatihah to Zahairilnizal’s Mom

    Reply

  4. nh : ko mmg fanatik dia lah. take lots of pics ok 🙂

    Reply

  5. kite jmpe kt sane. aku kompom pegi. straight from opis.

    noris’s last blog post..Interview Questions, and I Failed

    Reply

  6. noris : hehe 🙂

    Reply

  7. dia mmg best…
    rasa cam nak pegi jek…tapi tade geng…huhu…

    amoi’s last blog post..Already Got Maxis Broadband Refund

    Reply

  8. amoi : heheh rugi wooooo. 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge