Makin Byk La Ikan Guppy ngan Ikan Laga Ni Kan

Hehe tadi sempat aku melayan ikan2 neh semua. Aku perasan dah makin banyak la plak ikan guppy
Dah beranak pinak. Aku check ikan laga takde plak beranak pinak. Hehe last2 nanti karang ikan guppy yang menguasai kolam ni karang
Lumut pun dah makin hidup subur. Sampaikan aku terpaksa buang sket lumut2 tuh sebab dah penuh satu pasu besar neh kan. Hehe
Dalam aquarium ada ikan2 kecik yang mcm2 kaler. aku asingkan ikan2 guppy neh sebab senang la plak membiak kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Makin Byk La Ikan Guppy ngan Ikan Laga Ni Kan

  1. pergh.. lawa seh.. ni dalam kolam ke dalam pasu ke kat dalam aquarium ni? tadek gambar penuh ke? meh la snap. aku nak tengok. dari gaya kat situ aku berkenan thema dalam kolam nih. lawa per dengan lumut-lumut tuh… biarkan la. baru nampak natural~

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : hehe nanti aku amik gambar full pasu ok. hehe 🙂 banyak sangat lumut penuh nanti ikan2 susah nak berenang wooooo 🙂

    Reply

  2. Tenanag je tengok ikan2 tu kan…klu kat rumah sy selamatlah ikan2 tu ngan kucing2 sy yg bijak2 belaka..

    Reply

    KNizam Reply:

    meria : la kucing makan ke eh ? hehe 🙂

    Reply

  3. ikan laga ngan ikan guppy nih mmg banyak kat kg aku dulu…skng dah pupus..huhu…mmg lawa ikan guppy nih , berkalepul sungguhh

    Reply

    KNizam Reply:

    encikbeliau : hehe yep mmg kaler giler2 la ikan neh. best je tengok dia berenang2 ke tepian kan. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.