Makin Byk La Ikan Guppy ngan Ikan Laga Ni Kan

Hehe tadi sempat aku melayan ikan2 neh semua. Aku perasan dah makin banyak la plak ikan guppy
Dah beranak pinak. Aku check ikan laga takde plak beranak pinak. Hehe last2 nanti karang ikan guppy yang menguasai kolam ni karang
Lumut pun dah makin hidup subur. Sampaikan aku terpaksa buang sket lumut2 tuh sebab dah penuh satu pasu besar neh kan. Hehe
Dalam aquarium ada ikan2 kecik yang mcm2 kaler. aku asingkan ikan2 guppy neh sebab senang la plak membiak kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Makin Byk La Ikan Guppy ngan Ikan Laga Ni Kan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.