Mak Aihhhhh Tak Tahu Plak Ada Giant Freshwater Stingray Kat Asia Ni !

hehe hari tuh mcm biasa aku terlayan natgeo kan

ternampak pasal ikan besar neh

x sangka plak ada ikan pari yang besar giler kat sungai kat asia

hehe ingatkan ikan pari ada kat laut je kan

neh kalau terjumpa masa mandi, terjun tiruk kat sungai maunyer pengsan ni

haha camner la nak buat pari bakar neh kan…..

surelah kena poting 18 neh. hehe 🙂

source here

Unknown to science until 1990, the giant freshwater stingray is an elusive creature that inhabits deep rivers in Southeast Asia, Indonesia, Malaysia, and Northern Australia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Mak Aihhhhh Tak Tahu Plak Ada Giant Freshwater Stingray Kat Asia Ni !

  1. poting 18? huhuhu..

    Mmg super giant… 2 bulan x abis makan sorang.. tapi kalo yg kuat makan cam knizam, abis dua hari je tu… hakhak!!

    Reply

    KNizam Reply:

    khai : haha takde selera la aku nak makan sebesar alam neh weiiii hehe 🙂

    Reply

  2. giler.. bapak ar pari ni…
    kompom pengsan nak bakar kalau dah besar macam ni bro.
    buat cecah air asam nak kene 10 baldi la cenggini.. muahahaha

    tak dapat imagine nak buat air asam semangkok pon
    malas… ape tah lagi nak buat sebaldi…

    kalau dah besar macam ni ikan parinya utk dibakar…
    kompom peluh pon boleh campur dalam air asam yang 10 baldi
    tuh… kasik tambah umph.. muahaha… giler….

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : haha takde sapalah nak tangkap. semua takut aku rasa kalau jumpa pari sebesar neh hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge