Mad Hatter Alice in Wonderland Grafitti at Wangsa Melawati Near Carrefour Wangsa Maju

Live Update: 25 Apr ’10, 2.41pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

perghhhhh masa aku balik from belasah nasi kandar tadi ternampak
grafitti mad hatter neh
lawa siot, mmg susah woooo nak buat neh ok
dia x tulis alice in wonderland tapi dia tulis alice in district
macam ni la baru artwerk kan
mesti byk duit habis nak beli spray neh kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Mad Hatter Alice in Wonderland Grafitti at Wangsa Melawati Near Carrefour Wangsa Maju

  1. eh cantik nyeeee! balik kl nnt nak carik la nak tgk. 😛

    Reply

    KNizam Reply:

    julia : hehe carik jangan tak carik ok hehe 🙂

    Reply

  2. pergh.. smart tu~

    Reply

    KNizam Reply:

    belia : mmg smart woooo penat depa create tuh kan hehe 🙂

    Reply

  3. ni grafiti secara halal ke haram nie?hehe

    akulinglung.blogspot.com

    Reply

    KNizam Reply:

    linglung : hehe kena tanya depa la kot. hehe 🙂

    Reply

  4. ::: ReActivate :::

    ::: hulemak, lawa laaa! dah lama saya tak balik KL, tak tau plak ada grafitti sebegini rupa [huhu].. harap2 takder yg gatal tangan ubah gambar mad hatter tuh plak [hehehe] nasib baik tempat tuh bolehlah dikatakan ramai org especially kat kedai makan seberang tuh.. bro, burger king kat k4 tuh dah takde yeh? bro nak ke mana plak nih? syok jugak yee keje sana sini luar dari m’sia.. enjoy bro! g’luck!

    Reply

    KNizam Reply:

    zul : kadang2 best zul kadang2 teramat rindu la plak ngan msia ok hehe 😉

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.