Looks Like Watermelon, But It’s Not. It’s Veggie | Vegetables & Fruits Market | Shabzi Mandi I10 | Islamabad, Pakistan

Live Update: 28 Oct ’10, 8.48am PKT PST | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

masa mula2 aku nampak tembikai hijau aku terus dekat
ingatkan tembikai rupanya sayur daaaaa ala2 labu gitew ok
tapi bentuk mmg mcm tembikai la drpd jauh dan dekat kan
satu kedai je yg jual sayur ni ok, pelik betul hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “Looks Like Watermelon, But It’s Not. It’s Veggie | Vegetables & Fruits Market | Shabzi Mandi I10 | Islamabad, Pakistan

  1. ingtkan buah tembikai tadi, terkena juga ni 😛

    Terkini : Konsert Amal 1 Malaysia di UM

    Reply

  2. ye la mcm water melon..

    Reply

  3. aku pun ingat buah semangka (tembikai) tadi hahaha.. sib baik la klu tak sampai rumah ko potong masak sayur belacan je lah haha..

    Reply

  4. eh KNO, mcmane aku nak tuko avatar atas tu?? asyik kuar i am flickr jerr.. adoh.. gmail..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge