Lok Virsa, Heritage Museum Islamabad

Live Update: 11 Jan ’10, 6.33pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Sempat aku melawat ke lok virsa, sebuah muzium pakistan di islamabad
Walaupun kena bayar usd 5 or 350 rupees, tapi puas hati wooooo
Museum neh besar giler, banyak sections
Macam2 kita boleh belajar ngan melawat museum neh
Overall mmg puas hati la kan
Kat dalam x leh nak amik gambar
So aku amik gambar tiket adjer lah ok hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Lok Virsa, Heritage Museum Islamabad

  1. la, gambar tiket rupanya. ingatkan gambar kat pintu masuk ke.. hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : dalam tu x leh amik gambar la. dan aku terlupa nak snap gambar daripada luar muzium plak. dem. haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.