Lebatnyer Pokok Bunga Neh Kan

Aku tak tahu nama pokok neh
Mmg banyak giler bunga oren dia
Lebah pun berlambak tadi. Hehe
Pokok neh dok depan rumah aku, mmg merimbun ngan daun dan bunga
Baja special neh. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Lebatnyer Pokok Bunga Neh Kan

  1. cantik!! mmg jaga ek pokok tu?

    Reply

    KNizam Reply:

    adila : haah jaga2 elok tuh. hehe rimbun adjer dia naik kat kayu tuh. hehe 🙂

    Reply

  2. waah… meriah betul pokok nie…. memang cantik warnanya…

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : hehe aku pun terpesona tuh yang amik gambar tuh kan. heheh 🙂

    Reply

  3. wah tantek nye… meriah dan sangat sedap mata memandang.. wah suka2…

    Reply

    KNizam Reply:

    sarah : hehe mmg cantik kan. nanti saya amik gambar macro plak. hehe 🙂

    Reply

  4. Wah cantiknya, oren pulak tu, selain warna oren rasa2 ade banyak warnalah pokok bunga nie, ade warna ungu, kuning, biru pun ade

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : eh ada warna lain ke eh ? tak tahu la plaks. ahaks 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge