Latest From Malaysiakini – “Anwar Dibogel, Diperiksa Alat Sulit”

aku rasa mainstream media kat malaysia neh masih tak berubah2 lagi la

come on la! this is the blogging era lah !

the internet is here to judge you ok

please la once and for all report the truth and nothing but the truth in the media

do remember that you’re responsible for what you write to the people like me and other malaysians

we demand for a fair report from the mainstream media :down:

masa election dulu. terima kasihlah pada mainstream media kerana menyebabkan bn kalah di beberapa negeri utama. bukan sebab apa sangat. sebabnya rakyat dah bosan dengan laporan berat sebelah yang mengada2 dan hampeh drpd mainstream media. :mrgreen:

sudahnyer rakyat swicth to the alternatives like internet and blogs

hey ! sampai bila lah nak menipu tu kan ! tak ke mana la weiiii :mrgreen:

lepas debat hari tuh dengan selambanyer ada media yang memuji secara keterlaluan shabery cheek.

aku speechless la…

aiyaaaaa the debate is being telecasted live lah !

who do you think you’re gonna cheat here ?

aku dan engkau tengok debate tuh, tapi report engkau apsal lah berbeza sangat dengan sincere report orang lain.

kami tak bodoh la. please la ! :mrgreen:

now back to the subject…..

have you read anwar ibrahim’s press statement this afternoon ?

the vid can be seen below

now let’s see whether buletin utama tv3, berita tv1/2 or other mainstream will report on even cover this press statement tonight….we will judge them la kan

the BIG Q is sampai bila lah nak buat benda2 camni

come on la. BN dah kalah kat perak/selangor/kedah/penang/kelantan… hampir kalah di WPKL pun masih lagi nak bagi berita2 yang berat sebelah. hampeh la kalau camtu ! :mrgreen:

lambat laun rakyat akan mengetahui berita sebenar

janganlah suka sangat memutarbelitkan berita2 utama ok

insaflah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Latest From Malaysiakini – “Anwar Dibogel, Diperiksa Alat Sulit”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.