Landskap Musim Bunga Sudah Bermula !

Live Update: 3 Feb ’10, 6.27pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aku perasan yang musim sejuk akan berakhir x lama lagi. Hehe
So akan datang musim bunga
So banyak la landskap kat tepi2 jalan yang dah dimulakan penanaman bunga
Memang cantik la kan bila rumput dah kembali hijau
X sabar rasanya nak tengok bumi islamabad yg hijau dan segar
Asyik layan rumput kering dan suasana berhabuk adjer sekarang ni. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Landskap Musim Bunga Sudah Bermula !

  1. Kay
    Musim bunga kat India ni agak2 lah kan
    bunga apa yang pamos erk? Bunga TULIP ada ke?

    Reply

    KNizam Reply:

    dee : hah? india mana plak ni ek ?

    Reply

  2. pe kate promo bunga raya..haha..konpem dpt pangkat datuk lps ni..hik3

    Reply

    KNizam Reply:

    azizan : hehe bunga raya mmg dah ada la kat sini. hehe 🙂

    Reply

  3. alahai sorry kay..
    dee nak sebut PAKISTAN, bukan India lah

    Reply

    KNizam Reply:

    dee : haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.