LAMAN Impiana Edisi Terbaru Dah Keluar OK !

fuhhhh bestnyer tengok cover neh

memang cool lah kalau aku boleh buat kolam ikan koi tuh kan

hehe tengoklah nanti. haha

aku memang peminat kolam2 ikan neh

dulu kat jb ada la bela koi

bela dalam tangki air (yg atas rumah tuh beb !)

banyak siot koi

dalam 30 ekorlah adanya. hehe

tengoklah nanti kalau dah siap rumah aku bela ikan koi balik

haha paling koman pun mesti nak beli aquarium bagak giler kan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “LAMAN Impiana Edisi Terbaru Dah Keluar OK !

  1. em..agak2nya ikan lam kolam tu leh pancing x?

    Reply

  2. hi abang nizam ittewww, salam maal hijrah dari me dikejauhan..

    Reply

  3. Aduh, cantiknya. InshaAllah ada rezeki nanti ingat nak buatkan satu kolam untuk mak.

    Selamat menyambut maal hijrah, KNizam! 🙂

    Reply

  4. serious??? dlm tangki air??? dasat…dasat…

    Reply

  5. dulu ada gak bela ikan emas, tapi semua mati…

    selamat maal hijrah bro…

    Reply

  6. matt : kalau kolam sendiri pancing adjer. tapi kalau kolam jiran…. haha

    Reply

  7. en_me : salam maal hijrah ya 🙂

    Reply

  8. farah : tu la kan, tenang je rasa. eheh 🙂

    Reply

  9. faizura : yep sebab dah banyak sangat terpaksa dok kat tangki air. best woooo tengok diaorang renang2. hehe 🙂

    Reply

  10. hafiz : ikan koi lagi senang nak jaga kot. hehe 🙂

    Reply

  11. salam

    herm..best! klu ada masa jom pi blog aku berkongsi tentang kolam ikan hiasan nih.

    Reply

    KNizam Reply:

    haslah : hehe best kan bela ikan hiasan neh. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge