Laksa Sarawak at Laksa Shack



Laksa Sarawak at Laksa Shack, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Best woooo laksa sarawak neh
Mmg kuah dia pekat giler
Aku x tahu mana2 kedai lain yang ada jual laksa sarawak
Udang pun boleh tahan besar
Cuma otak2 je kureng kat laksa shack ni
Langsung x sedap otak2 dia. Mmg x recommended la
Tapi laksa mmg sedap
Laksa sarawak la kan. Laksa lain aku x pernah cuba lagi. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Laksa Sarawak at Laksa Shack

  1. Laksa shack amat mengecewakan.. huhuhuhu

    Reply

    KNizam Reply:

    sham : hehe laksa sarawak aku rasa best wooooo. laksa lain x tahu la kan. hehe 🙂

    Reply

  2. Aduh sedapnya . . .kat johor nie kat mana ade ek!
    Johor pun ade juga laksanya, ish tak boleh tahan nie nampak gayanya balik nanti nak cari oh . . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : hehe kat jb kan ker berlambak2 kedai laksa. hehe 🙂

    Reply

  3. Tengok gambar memang gempak laaa….mee kolok ader tak…

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : hehe mee kolok takde la pulok. hehe 🙂

    Reply

  4. kat mana eh laksa shack? kat melaka den taula ada kedai laksa khas. semua laksa ado.. adeh! x sabar nk tunggu bulan posa.. laksa & mee kolok yg best utk berbuka.

    *baru aritu buat entri sal laksa sarawak gak..hiks

    Reply

    KNizam Reply:

    aidilx : hehe kat mana2 ada laksa shack neh rasanya. hehe 🙂

    Reply

  5. macam pelik je rupa laksa dia

    Reply

    KNizam Reply:

    blowie : hehe pekat giler sebenarnya laksa neh ok. hehe 🙂

    Reply

  6. as a sarawakian agak janggal tengok laksa sarawak ditabur ngan bijan kat atas dia..

    blowie, xpelik pun..kalu ada rezki pi cari laksa sarawak tu.. cer rasa.. huhu

    Reply

    KNizam Reply:

    aidil : hehe sket je tuh bijan. hehe tapi laksa dia mmg pekat la aku rasa hari tuh. hehe 🙂

    Reply

  7. eh ade gak aku nampak laksa sarawak kat cafe belakang tesco tebrau tu la baru2 nih..

    Reply

    KNizam Reply:

    tun : wahhhhh sedap ke idak kat sana eh ?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.