Lagu Sindhi, Urdu, Balochi, Punjabi etc

Hehe puas lah aku mendengar kesemua genre dan jenis2 lagu malam tadi
Daripada lagu2 sindhi dari wilayah sindh, balochi dari wilayah balochistan, punjabi dari wilayah punjab, urdu pun ada
Seb baik ada jugak 1 lagu hindustan iaitu lagu kuch kuch kota hai
Tu jelah lagu2 yang boleh ikut dan layan. Hehe
Pakistani mmg agak kurang senang kalau dimainkan lagu2 hindustan neh sebenarnya
Ini kerana mereka ada lagu mereka sendiri seperti yg aku nyatakan tadi kan. HehepAa
Tu pun diaorang nyanyikan jugak lagu kuch kuch kota hai sebab aku ada kat situ so diaorang main la sekali kan, hehe
Ada live band, seb baik x de karaoke, kalo x dah belasah lagu english or melayu kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.