Kulit Zebra Asli Dari Zimbabwe | Islamabad, Pakistan

Live Update: 21 Sep ’11, 9.49am PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

tidak. saya tidak berada di zimbabwe sekarang ini
masa beraya weekend lepas ada sahabat tunjuk kulit ni
saya biasa juga tengok kulit haiwan yang macam ni
tapi x pernah pula tengok kulit yg lengkap dengan kepala
mmg betul2 satu kulit hidup ni, mesti mahal giler ni kan
kalau kat malaysia ni maunyer jadi bahan kawalan ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Kulit Zebra Asli Dari Zimbabwe | Islamabad, Pakistan

  1. Tinggi betul kehendak manusia skrg ni..

    Reply

    KNizam Reply:

    rad : hehe memang tinggi hehe 🙂

    Reply

  2. teringat zebra madagascar.. i like to move it move it.. haha
    http://bit.ly/oBfOOB

    Reply

    KNizam Reply:

    louis : hahahaah makcik zebra tuh kan hehe 🙂

    Reply

  3. wei nizam… aku nak sehelai la benda ni… Pls pls! plsssss….. i love it!! sangat cool ok!!!

    Reply

    KNizam Reply:

    diyana : bukan aku yg beli ni. mamat malaysia ni beli kat zimbabwe hokey. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge