KongsiBlog.com Nak Lawan Dengan KNizam.com – Cik Alexa Ranking Jadi Pengadilnya. Hehe !

hehe tadi masa aku jalan2 aku nampak posting neh kat negaraku

hehe kongsiblog.com nak lawan dengan knizam.com

dan pengadilnya ialah cik alexa ranking. heheh

come on kongsiblog !

kami mahukan fresh contents daripada anda ! hehe

ni saja je aku bagi semangat kepada beliau

hehe korang rasa siapa menang ?

aku bagi masa kongsiblog untuk dapat 500k dalam masa 2 bulan neh

mari kita nantikan keputusannya ya. hehe

UPDATED 07 11 2008 @ 1400hrs

wokay rules dia senang adjer

kongsiblog.com kena mencapai alexa ranking 500k untuk memenangi pertandingan

masa 2 bulan diberikan. kedudukan terkini adalah seperti di bawah

setakat hari ini, ini adalah kedudukan kongsiblog.com :

dan ini adalah kedudukan knizam.com :

sementara knizam.com akan cuba mengekalkan tahtanya. haha

takdelah kekalkan. aku akan cubalah jugak nak naik lagi kan. hehe

lepas neh kita semua lawan noktahhitam.com plak ok !

ok sekarang korang tutup blog aku

close semua tab

tutup internet

pergi minum kopi/teh. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

66 responses to “KongsiBlog.com Nak Lawan Dengan KNizam.com – Cik Alexa Ranking Jadi Pengadilnya. Hehe !

  1. Pingback: Alexa Traffic Rank | azwan.my

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.