KnK : good thing won’t last long eh?

just woke up. heard the era fm just now.

the infamous breakfast show known as k n k, made popular by dj khairil and dj kiran will be gone the next morning.

what! why la la all the good things in the world must end up like this? aku memang suka dengan k n k kat era nih. memang lawak giler. diaorang ni memang best dan menceriakan pagi semua orang. dengar k n k memang hilang tension. tambah plak kalau ada gitu2 di era tu kan. hehehehehe

so kenapa nak tamatkan k n k ni era wei? korang nak rating era merudum ke eh? dulu masa khairil partner ngan faizal ismail (hotfm), ingatkan dah cukup bagus. sedap dengar diaorang on air setiap petang. sekali boring, diaorang dipisahkan plak. boring kejap. then bila k n k muncul, rasa ceria kejap. rupa2nya k n k ni dah 3 tahun eh.

tapi bagi aku kalau benda baik or bagus macam k n k ni kenapa la nak ditamatkan eh? mcm membazir je nanti kan. takkanlah sebab umur khairil tu dia nak diserapkan kat dalam sinar.fm kot? amendelah kan.

benci ar. malas nak dengar era pagi2 camni. better dengar hot.fm je lepas ni kan. huahuahua

so siapa nak ganti k n k ?
or siapa nak ganti khairil?
takkan ac mizal ac di sini kot.
aiiiyoooooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge