KNizam Artwerk’s Alexa Ranking Now Is <500K ! Leggaaaaaa....Hehe :)

akhirnya setelah lama menunggu

setelah lama menanti

blog aku yang satu neh dapat jugak cik alexa ranking bawah 500k

setakat hari neh ranking = 495,487 !

lama giler ah aku tunggu. hampeh je haha

ni boleh kira hari ini dalam sejarah KNizam Artwerk lah !

ada sapa2 nak buat wiki untuk aku ? haha ๐Ÿ™‚

so what’s the next target eh ?

400K lah kot ! hehe ๐Ÿ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 responses to “KNizam Artwerk’s Alexa Ranking Now Is <500K ! Leggaaaaaa....Hehe :)

  1. fuiyo dah bawah 500k..tahniah…..next target datok k plak hahaha

    Reply

  2. aik…nampak gaya , aku kalah dalam pertandingan ini ๐Ÿ™‚

    Reply

  3. aku dh puas hati ngan alexa ranking aku…nak target PR tinggi jer skang ni..

    Reply

  4. zamz : hahahaha lawakmu terbaek dari ladanglah. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  5. kita : hehe xpe. teruskan usaha. nanti oklah tuh. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  6. life4hire : ko mmg dah power kan alexa. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  7. Tengok sini:
    http://www.alexa.com/data/details/main/chedet.com

    Chedet.com has a traffic rank of: 149,14780

    Tak payah buat susah-susah buat SEO pun.

    Reply

  8. Copy paste tak jalan. Submit sekali lagi.

    Chedet.com has a traffic rank of: 14,780

    Reply

  9. congratulation bro ๐Ÿ™‚ keep it up

    Reply

  10. chedet nyer rank 18k la.

    Chedet tu sendiri dah mcm ‘SEO’, hehe

    Reply

  11. selinap : chedet tuh dah tahap dewa dah. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  12. selinap : haha giler ah top 20k tuh ๐Ÿ™‚

    Reply

  13. hafidz : hehe tengkiu2 ๐Ÿ™‚

    Reply

  14. zaki : tu la kan. dia dah boleh jadik seo lah dengan sendirinya. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  15. wah…sudah naik la…aku masih lagi juta-juta…ahha..

    Reply

  16. bro… dalam masa 15 jam, ranking alexa kau naik kepada 538, 965. direkodkan pada 18 Disember 930hrs, pelayar FF3.0.4

    Reply

  17. xmindfreak : lepas naik terus turun ke 538k balik. haha sungguh hampeh ๐Ÿ™‚

    Reply

  18. syam : hehe tu la pasal. confuse aku. haha hampeh sungguh dah jadik 538k plak. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge