KNizam Artwerk Dapat Academy Award ?

hehe mana ada dapat academy award lah. tuh oscar version haha

ni award2 untuk blogger2 je ok. hehe

hari tuh aku rasa dapat 3 award. sekali aku lupa dowh lagi satu saper bagi

so sapa yang bagi tuh, sila2lah perkenalkan diri supaya aku boleh acknowledge ko kat sini. hehe

award yang pertamalakonlayar terbaik brillante award from zamz

Brilliant Weblog is a prize given to sites and blogs that are smart and brilliant both in their content and their design. The purpose of the prize is to promote as many blogs as possible in the blogsphere.

pehal plak dia panggil brillante award ek ?

mcm french adjer. haha

ni yang aku tak puas hati neh

nantilah aku buat tapir award 2008 plak.

barulah nampak ciri2 malaysia kan.. hehe

award yang keduasinematopografi terbaek oleh kamsiah

hehe thanks ya.

giler bagak award neh dah mcm tennis wimbeldon nyer award plak. haha

hehe thanks to u all.

tanpa peminat siapalah saya. haha

sapa weiiii yang satu blog lagi yg bagi award tuh, baik mengaku dowh ! haha 🙄

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “KNizam Artwerk Dapat Academy Award ?

  1. rajin berjalan… tu yang dapat award ni…

    ps.. jangan lupa bagi am jugak tapir award tue ek… huhu… matila lobi penganjur… 😥

    am’s last blog post..Landslide Victory In Matang Pawh..

    Reply

  2. tahniah! 😎

    pemberi award tu low profile agaknya. ataupun peminat misteri :kiss: . heheh 🙂

    alone’s last blog post..Anwar & Permatang Pauh : You Should Know

    Reply

  3. wow besar bagak award ke dua tuh!!!

    axim’s last blog post..Last SaturdaY @ MAHA 2008

    Reply

  4. am : hehe sabar tengah design the award dulu. hehe :$:

    Reply

  5. alone : hehe thanks…. hehe 🙄

    Reply

  6. :halo: :halo: :halo: shinny…!! :up: tahniah2

    lut’s last blog post..Ke Tanta dan Damiatte

    Reply

  7. aku tak pernah dapat award..sedey gile:-(

    Mohd Hafifi’s last blog post..Tag Daripada Titan

    Reply

  8. Pingback: negaraku.net

  9. lut : hehe thanks dude 😀

    Reply

  10. hafifi : hehe nanti aku recommend ko untuk tapir award 2008. hehe hujung tahun ek :halo:

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge