KL Jerebu Teruk La Pagi Ni



KL Jerebu Teruk La Pagi Ni, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe ingatkan kl berkabus pagi neh, rupa2nya jerebu teruk la kan
Mmg dah samar2 je nampak menara tm tu
Mmg saujana mata memandanglah pagi neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 responses to “KL Jerebu Teruk La Pagi Ni

  1. betul ke jerebu ni…kan ke kabus?..asyik hujan je lately..mungkin jerebu dah kurang

    Reply

    KNizam Reply:

    cikluna : hehe confirmed jerebu tuh sebenarnya. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  2. Hmm… We want a better sky. This is not good for health.

    Reply

    KNizam Reply:

    jayce : yep cool and clear skies better rite. hehe 🙂

    Reply

  3. tu la pasal ade sekali tu baru jer lepas hujan tapi still jerebu lagi…adeh

    Reply

    KNizam Reply:

    qiilans : hehe tuh la kan. hujan dah banyak dah lately neh kan. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  4. Cantik la…. foto tuh. ambik mane? @ ambil sendiri..?

    Reply

    KNizam Reply:

    abu : hehe amik sendiri la. pakai nokia e71 je. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  5. oh..menara rebung tu samar2 jerk..hehehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    catzer : hehe tu la kan. samar2 di kejauhan adjer. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  6. huhu, kesian.. kena pakai mask laa kejap agi orang2 kl, bukan sebab selsema jer, sebab jerebu skali..

    Reply

    KNizam Reply:

    samanosuke : hehe yep kena pakai mask. tapi lately neh dah kurang la yg pakai mask kan. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  7. A’a jerebu teruk pg tadi… Klcc pun nampak samar2 je pg tadi… Hbs lah rosak paru2…

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : hehe kena berhati dengan jerebu yang teruk neh. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

  8. jerebu ek?

    tp gambar tu cantik!! ehe~

    Reply

    KNizam Reply:

    adila : hehe pakai nokia e71 je ni sebenarnya ok. hehe 🙂

    – – – – –

    selamat hari raya aidilfitri 1430h
    maaf zahir batin 🙂

    Bertukar senyuman dan salam ziarah-menziarahi
    Tutur dan kata yang sopan saling memaafi
    Suasana hari raya walau di mana pun jua
    Memberikan ketenangan dan mententeramkan jiwa

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.