Kiya Hale Sir! Peminta Sedekah Kanak-Kanak di Traffic Light Jinnah Avenue

Live Update: 1 Aug ’10, 2.33pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

setiap pagi pasti mereka ini akan mengetuk pintu kereta
kadang-kadang mereka datang seorang kadang beramai
kalau nak memberi sedekah kena berhati-hati
mereka agak agresif, awas dengan wallet anda
aku biasanya kalau nak bagi akan melalui pemandu
peminta sedekah di tengah2 bandar islamabad
umpama berjalan di jejantas puduraya pula rasanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Kiya Hale Sir! Peminta Sedekah Kanak-Kanak di Traffic Light Jinnah Avenue

  1. Rasanya dorang ni dah jadikan peminta sedekah macam satu kerjaya.
    Harap-harap kat Malaysia ni tiada ler mcm ni…

    Reply

    KNizam Reply:

    zezebel : tuh la kan. harap2 x merebak la kat KUL kan hehe 🙂

    Reply

  2. kadang-kadang kita tertipu dengan lakonan si peminta sedekah

    Reply

    KNizam Reply:

    mus : kadang2 aku bagi je. niat baik je hehe 😉

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge