Kisah Dan Teladan, Hikayat-Hikayat Lama, Hikayat Sang Kancil – Nostalgia Siot !

aku dah tak tahu nak ckp apa lagi bila tengok kan hikayat sang kancil bawah ni

rasa nak nangis pun ada ni. haha. nostalgia siot. hahahaha

paling tak tahan tang “jangan monyet ! jangan diulang lagi” hehehehee

enjoyz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Kisah Dan Teladan, Hikayat-Hikayat Lama, Hikayat Sang Kancil – Nostalgia Siot !

  1. Teringat zaman kanak-kanak riang. Tapi, dulu-dulu kisah teladan pendek ni pun dah habis best.

    Reply

    KNizam Reply:

    jbblogger : tuh la kan. mmg nostalgia la video ni kan. hehe 🙂

    Reply

  2. hehe.. betul betul…
    masa tu ingat nk main je..
    syahdu je kalau ingat masa tu..
    apsal skarang dh x tayang eh?

    Reply

    KNizam Reply:

    zaryl : bagus la kan. video mcm ni. kisah teladan yang senang bebudak nak ingat terus hehe 🙂

    Reply

  3. aku nak itu aku nak itu aku nak jugak! hehehe mana awak dapat nih. xsangaka tul

    Reply

    KNizam Reply:

    izzah : la kat internet berlambak2 la. search je ya hehe 🙂

    Reply

  4. haha.. zaman-zaman ada tv pendidikan dulu.. aku memang tertunggu keluar iklan kartun2 ni.. siap hafal dialog semua.. terbaik!

    Reply

    KNizam Reply:

    maoi : haha mmg cool ka animasi dia kan. dialogue dia paling tak boleh blah la. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.